دســــــــــــتان تو...!

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

محــــــــبتهای من ارزانـــــــــــــــــــی 

دســـــــــــــــتان گــــــــــــرم تو

مــــــــــــــــــرا باور کن

آخـــــــــــــــــــــر

من آنجـــــــــــــا زندگــــــــــــــی کردم



نظرات شما عزیزان:

ولش کن
ساعت1:41---1 خرداد 1393
وقتی گریه میکنی زیبا تر میشوی



ولی من ان زیبا که تر نیست را بیشتر دوست دارم ...



این مطلبت عالی بود خوشمان امد
پاسخ:سلام پارسا جان اول نشناختمت اما خب ... خیلی خوشحالم که خوشت اومده ومرسی از حضورت


نفس
ساعت4:56---9 اسفند 1392
به مدت دلتنگیهایم به من بدهکاری
وعده ما باشد روزی که دلتنگم شوی.........

بیچاره غم !!!
اگرمن نبودم چقدر تنها بود ؟ !ـــــــــــــــــــــ


AYDA
ساعت21:38---16 دی 1392
وقتى کسى تو را عاشقانه دوست دارد...

شیوه ى بیان اسم تو

در صداى او متفاوت است

تو میدانى

که نامت ....

در لبهاى او ایمن است.....
پاسخ:به حرمت باران سکوت میکنم تا بدانی که به عظمت باران برایم عزیزی{ سلام آیدایی مرسی عزیزم قشنگ بود}


مهرزاد
ساعت16:04---15 دی 1392
وفا را از ماهی بیاموز که وقتی از آب جداست خودشو انقدر میکوبه اینور اونور تا بمیره > نه از زنبور که وقتی از گلی خسته میشه میره سراغ یه گل دیگه.


پاسخ:پرسیدم دوست بهتر است یا برادر؟ گفت دوست برادری است که انسان مطابق میل خود انتخاب می‌کند.{سلام مهرزاد جان واقعا خوشحال میشم اینجا میبینمت ویک دنیا سپاس بخاطر نظرای قشنگت داداش گلم}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: داستان كوتاه واموزنده,طبیعت, خاطره,دستان,زندگی, عكس فاجعه, تصاويرعاشقانه, دلنوشته, چتروم"fanos", ,

تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392 | 1:38 | نويسنده : الناز |